2008. október 31., péntek

Aggteleki cseppkövek


Sok minden megfordult a fejembe, mikor megvolt a feladat, de ez a két alakzat valahogy állandóan visszatért, annyiszor láttam a Baradlába korábbi túráink során. Nehéz volt elkezdeni

fogalmam se volt hogy kezdjek hozzá, meg milyen anyag kellene, de a végén ez sikerült belőle.

Aggtelek a világörökség része, és gyönyörű, hogy ez mennyire látszik nem tudom.Aki már járt ott talán ráismer a Xilofonra meg a Minerva sisakjára, mert igy nevezik ezt a két formát.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha csak ezt és az Anikóét látná valaki, már biztosra mehetne, hogy melyik ország. Nagyon jó választás. Bátorság volt fekete-fehéret csinálni, de nagyon bejött.

Polyák Ildikó írta...

Kérnék szépen technikai leírást! Nem értem/látom! A végeredmény persze fantasztikus, de kíváncsi vagyok, hogy jutottál ide.

Elizanikó írta...

Csatlakozom Ildihez , én is szeretném tudni, hogy készült, mit használtál fel hozzá. Kicsit homályos a kép, nem tudom kinézni belőle a részleteket.

Az összhatás nagyon jó ! Tetszik.

Kicsit szomorú vagyok tőle, mert még nem jutottam el Aggtelekre. Folyton vágyakozom oda. De ha eljutok oda, akkor biztosan eszembe fog jutni ez a kép.

Mártamásé írta...

Nagyon jó lett.
Fotózásban is gyengém a fekete-fehér. :-)

agibo írta...

Eszembe nem jutott volna fekete-fehérben megvarrni ezt a témát. Mindenképpen valamiféle sejtelmes színekben képzeltem volna el. Még jó, hogy nem egyre jár az agyunk. Attól ilyen izgalmas ez a játék.

Trudi írta...

Gyönyörű! Én biztos barnás-drapposnak varrtam volna.

36évi írta...

Részleteket!!!! Igen!
És Nagyobb felbontású fotót!!!!
És mély meghajlás, sosem tudtam volna rétegzést ilyen jól megcsinálni. (vagyis sosem szántam volna rá magam, mert tudom, hogy nem sikerülte.) :)

dióhéj írta...

Nem mondtam volna meg, hogy ez Aggtelek, ha nem írod, de így, hogy leírtad, nem is lehet mást belelátni, jó lett nagyon.

b_ildikó írta...

Lehet, hogy éppen akkor jártunk ott a hosszú hétvégén, amikor varrtad! :-))))
Tényleg így néz ki! :-)) Visszadja a kép a hangulatát.