2008. március 1., szombat

cunami

Minden ellenérzést leküzdve, mégis a cunamit próbáltam rongyokba önteni.
Pontosabban, fonalakba.
Az ihletadó képet ide rakta fel valaki, és mindig megakadt rajta a szemem.Végül úgy döntöttem, hogy fonalak segítségével megpróbálom a látványt visszaadni.
A kék sokféle árnyalatával és fehérrel "kirajzoltam" a képet. Aztán organzát tettem rá, és sűrű tűzéssel igyekeztem a dinamikát hangsúlyozni.Hát, fene tudja, sikerült-e.Mindenki mondhatja, hogy a valóságban jobb, és van is benne valami.
Tegnap látta egyik nemfoltos barátnőm, neki nagyon tetszett.Ezért elhatároztam,hogy azt nekiadom, csinálok mégegyet, már csak azért is, mert véletlenül belekerült egy pici sárga fonaldarabka , és nagyon bántotta a szememet.Délután csináltam egy újat, ezt látjátokErre fehér organzát tettem, az előzőn szükés volt.
Lehet, hogy mindkettő képét felrakom, már ha sikerül egyáltalán./Butulok/

1 megjegyzés:

Trudi írta...

A másik képhez írtam, azt levetted? De ez is nagyon-nagyon tetszik!