2008. március 3., hétfő

Maradjon minden így :-)))

Ajjajjj...most egy kicsit bajban vagyok...bennem valahogy nincs versenyszellem...előre szólok, ha verseny lesz belőle én majdnem biztos, hogy kiszállok.

A múltkor tényleg elgondolkodtam, hogy az egészet Ildi találta ki, ő hívott minket és hagyjuk meg neki azt, hogy ő diktáljon.

Mindenki nyertes, én nagyon élveztem, hogy beleástam magam a különböző kultúrákba, azt se tudtam, hogy ha ilyen narancssárga ruhás szerzetest látok, az Thaiföldi sajátosság, a pagodák sajátos csúcsait, és az angkori kultúrát is most tudatosítottam magamban igazán...az úszó piacok, az épületek...és persze sorolhatnám Finnország védjegyeit is, szerintem mindannyian többek lettünk és még csak az elején járunk.

Arról már nem is beszélek, hogy fogalmam sincs kire szavaznék és mi alapján. Kivitelezés, újszerű technika, esztétikum?

Na neeeee!!!

8 megjegyzés:

kastanie írta...

Dióhéj, örülök, hogy ezeket írtad, én is ilyeneken gondolkodtam éppen.

36évi írta...

Persze van kedvencem most is, de mindegyikben van valami, amit imádok, vagy egy szín, vagy a technikai megoldás.
Az irányítást meg végképp ne vegyük ki Ildi kezéből, lövésem sem lenne, melyik országot választanám.

Ledeczki Anna írta...

Teljesen egyetértek veletek, maradjon minden úgy ahogy van! És hogy miért kotyogok ebbe bele kívülállóként?:)))

Ildi már beleegyezését adta, és ha ti sem bánjátok, csatlakoznék hozzátok (a megüresedett helyre) a következő körtől.

Trudi írta...

Kissé meglepődtem, hogy Ildi "kiosztotta" a díjat, mivel azt gondoltam, arra megy ki az egész, hogy megmutassuk ki mit lát és gondol egy adott kultúráról. A végére pedig ígért valamiféle kiállítást is.

36évi írta...

Hóhó! De jó hír! Üdv közöttünk, Anna, nagyon várom a munkáid!

És tűkön ülök, mi lehet a következő ország!

Trudi írta...

Már nagyon várom a következő országot!

Polyák Ildikó írta...

Bocs, Trudi, nem versenynek gondolom - továbbra sem. De annyira lenyűgözött Dióhéj munkája, hogy nem tudtam megállni. A saját hangszórómat adtam, nem a csoportét.

agibo írta...

Azt hiszem, teljesen begörcsölnék, ha versenyeznénk. Így viszont nagyon élvezem. Az alkotást, hogy mindig tanulok valamit, s így tiáltalatok és persze magamáltal is fejlődök (legalábbis szeretném azt hinni).:)