2013. március 25., hétfő

Új forduló - Új-Zéland

Szerintem jó kis forduló volt ez: volt ugyan néhány duplum, de mégis mind más lett. Két Svejk, két táncoló ház, két sör - de ezek is annyira eltérően jelentek meg. Köszönjük magunknak!

Már múlt héten megvolt az ihletet szülő kutyasétáltatás. Azt az országot választottam, amelyik talán a legmesszebb esik Magyarországtól, amelyikről én magam is nagyon keveset tudok, de úgy látom a google-ban, hogy itt is lesz mit megvarrnunk.

Szóval, varrjunk Új-Zélandot 2013. május 1-ére!

4 megjegyzés:

Bob írta...

Hu, majus 1! Fel kell kotni a gatyat.... En mindig a Kiiras pillanataban kezdtem el eddig nezelodni, de az elozonel egy honap volt, mire eszembe jutott a tuti otlet... Most meg addigra keszen is kell lenni. Bizom, hogy most hamarabb jon az "ihlet". :)
Jo munkat mindenkinek!

Márta néni azéris írta...

Hogy jöjjön az ihlet: Új Zélandon férjet keres egy nő, egyetlen feltétele, hogy szűz legyen a pasi. Végre megtalálja, összejön a frigy, és a nászéjszakán a pasi elkezdi átrendezni a szobát.
- Ezt miért csinálod? kérdi a feleség?
-Tudod drágám én nővel még nem csináltam, de ha olyan, mint a kenguruval, az összes helyre szükségünk lesz.

Szóval lehet varrni kengurut, de Edmund Hillaryt stoppolom.

36évi írta...

:)))) Ez kész! Amúgy az ország nagyon tetszik. :)

Bob írta...

Bizony kesz! Es ugy beparaztam, higy nekikezdtem a tervezesnek, gyorsan, hogy tuti keszen legek :)
Marta neni, :)))))))))))))))