2013. november 1., péntek

Mackenzie- Delta Kanada

Ez volt az ihlet!  Sokáig nem tudtam mit  varrjak, nagyon nem ismerem Kanadát,csak azt tudtam, hogy hatalmas, már háromszor repültem felette, de hogy mi van lennt azt sajna sohasem láttam. Nem is  akartam ebben a részben varrni, mert semmi nem jutott eszembe. A múlt héten a könyvtárban találtam egy  könyvben képeket kanadáról és ott láttam meg a fenti képet, rögtön beugrott hogy ez tiszta "folt" ebből lehet valami foltmunkát varrni.
A Mackenzie folyó Észak-Amerika legmélyebb tavától a Nagy- Rabszolga tótól folyik a tengerig, vizgyűjtő területe európányi méretű.A deltatorkolat amelyen  a folyó keresztülfolyik 80 km széles,kisebb nagyobb folyók, tavak tavacskák kis szigetek hálózata látható.

Megpróbáltam egy részét elképzelve megvarrni igy sikerült:

7 megjegyzés:

Trudi írta...

Látom Te is rögtön a tájra fókuszálsz. Nagyon jó lett!

Márta néni azéris írta...

Gyönyörű tájak vannak Kanadában, ezt igen részletesen kidolgoztad. Ha a felső részre teszel egy vékony organzát, sejtelmesebbé teszi a távlatot.

szizsu írta...

Dixike, nagyon megy neked a tájkép varrás. Jól eltaláltad a színeket és az arányokat. Tetszik!

Eleva írta...

Nagyon tetszik! A textúráját találgatom, de talán majd lesz módom élőben megfejteni.

dixike12 írta...

Márta néni igazad lehet ki fogom próbálni. A texturája rém egyszerű, egy kinőtt nagyon finom frottir shortot befestettem különböző szinekre még a festős korszakomban, és azóta használom ahol tájképnél finom zöldet kell ábrázolni. Szinjátszó cérnával tűztem.

Nóra írta...

Dixike, nagyon tetszik a képed!

Marika írta...

Nagyon szépen vartad meg ,tetszik olyan hűen adtad vissza .