2008. január 15., kedd

Rénszarvasok a nyirfaerdőben

Sziasztok! Tegnap már nagyon késő este volt mikor feltettem a képem nem sok magyarázatra maradt időm. Azt már irtam hogy miért ez maradt, a készitésről pár szó: a nyirfákat fekete bársonyból csináltam és ráapplikáltam flizt előre kivágva a kérget,és hogy ne legyen egyforma a végén tűvel piszkálgattam szana szét. Azután hogy ne álljon olyan mereven hanem kéregszerű legyen egy picit rongyon keresztűl rávasaltam.A rénszarvasok applikálva vannak persze más anyagból kivágtam, a fű meg kézzel varrva. A hó hogy egy kicsit csillogjon és legyen fehér is meg kék is ugy készült hogy korábbi festett kék anyagot hypoval megspricceltem hogy fehér is legyen kék is meg egy kicsit piszkos is.Aztán le van boritva egy nem tudom milyen anyaggal, olyasmi mint a vetex de nem az /a száritóba használom hogy a ruha nem maradjon sztatikus/száritás után olyan szép sima érdekes lesz. A ti munkáitokat most este egyszerre láttam mind gyönyörű és nagyon jók, meg nem is tudom mit mondjak de csak bámulom hogy mennyi ötlet van mindegyikbe. Éva a fény az tök jó és a fenyők hát az nagyszerű majd konzultálunk hogy is csináltad?? szóval mindenkitől tudnék kédezni meg áradozni, . Hosszu voltam csak még annyit hogy Ildi szuper voltál hogy ezt igy kitaláltad és mindenki szuper hogy benne van.Mi a következő??????

Nincsenek megjegyzések: