2008. január 15., kedd

Utolsóként?

Szeretettel köszöntelek Benneteket. Gondolom, utolsóként jelentkezem be, de még éjfélig van idő. Már egy ideje nézegetem a már feltett képeket, és egészen fantasztikusak. Mennyi ötlet!

Elkészültem a munkával, és mindjárt fel is teszem a képet, csak röviden a születéséről.
Sokáig gondolkodtam én is, mit válasszak, többször tapadtam a neten a finnországi képgalériára témát, ihletet keresve. Sok-sok remek fotó megfogott, tájképek, városok részletei, no meg amitől nem tudtam szabadulni, a fények. Aztán lassan több apró részletből összeállt az én belső képem, ami tájkép is, tó is, és ott a sarki fény is. Találtam hozzá anyagot is, ami szinte adta magát. És amikor egy darabka taft a visszatükröződő tóhoz ajánlkozott, döntöttem. Azért nekem is vannak kételyeim, mennyire finn ez a kép, de azt hiszem, most már ezen nincs értelme rágódni. Nézzétek meg, és várom őszinte véleményeteket.

Közel egy órája próbálkozom feltenni a képeket, de nem sikerül. Pedig mindent jól csinálok :(( Azt írja, a képek feltöltése folyamatban van.

2 megjegyzés:

Polyák Ildikó írta...

Forog ott az a kerékszerű, hogy betöltés folyamatban, utána megjelenik kicsiben a kép, és rá kell kattintani a KÉSZ gombra. Mást én tudok, viszont nagyon kíváncsi vagyok::)

dixike12 írta...

Mi ez a megjegyzés hogy feltettem de minek???????????????? Én is annyit kinlódom a feltevéssel de most már egész jól megy ugyhogy csak ne legyél ilyen pesszimista hogy minek???Egyébként jó a kép csak tényleg egészben kéne látni a részlet jó