2008. április 15., kedd

Csendélet


Szóval az úgy volt, hogy tegnap délutánig annyit tudtam, hogy gitár meg szivar. Aztán végre nekiültem a gépnek, nézegettem az ihleteket, új képeket kerestem, és aztán jött ez:


Dehát hol a gitár, meg aztán embert azt én nem..... Szóval az ember menjen be a házba, és hagyjon ott egy gitárt. De milyen a gitár? Kaptam lányom hangszerét meg egy Xlábú széket, beállítottam, fotóztam, aztán a képernyőről átrajzoltam egy papírra. Kezdett összeállni a kép. Ekkor jött a vacsoráztatás, estézés, nagynehezen 8-ra lenyomtam az összes kölket....Anyagok elő:


A múlt heti semmilyen tálcásaim kínálták magukat házfalnak. Sokáig sárgában gondolkoztam, de nem volt igazi kifakult foltosom. Így lett a kék.
Megfelelő méretű zsírpapírra vasaltam egyenként a ragasztófátylas foltokat, amiket kis ráhagyással szabtam ki, hogy fogják egymást.


Amikor összeállt, klasszul lehúzhattam a zsírpapírról és a flízre vasaltam.


Ez az állapot tegnap este 2 óra alatt született meg. Ma pedig tűztem. Ez is volt vagy két óra. A szivar majdnem lemaradt, de aztán a végén csak otthagyta a bácsi a széke mellett.....
A fal lehet, hogy még kívánna tűzést, nem tudom.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Erre mondanám, hogy a kevesebb több. Mert attól, hogy nincs ott az a kóró de igen elégedett vénember, ott hagyta a jeleit, még tán a pipafüstöt is.

Elizanikó írta...

Igen. Nekem ez nagyon tetszik.
A világoskék fal meg különösen. gyakran rácsodálkoztam, a kubai képeket nézegetve erre a falszínre.
Szuper lett a képed.

agibo írta...

Az ötlet zseniális! Tetszik a kivitelezés is. Ez a kék fal pont olyan, mint amilyen a kubai fotókon látható.

dixike12 írta...

Ez is jó ,lehet hogy tényleg a falat még tűzni kellett volna , a kövezet tetszik főleg meg a szinek is.

b_ildikó írta...

A kövezeten most láttam, hogy nem a jó irányba dől... Gyanús volt, amikor a széklábakat illesztettem, de most esett le, hogy tükörképben kellett volna.

36évi írta...

Nagyon tetszik a folt a falon. Meg az egész. A színek, a tűzés, az ötlet, tök jó az egész.

kastanie írta...

nagyon jó!

Zsuzsuci írta...

ötletesen oldottad meg, hogy az ihletadó kép hangulata meglegyen, de a roggyant"szivarra" csak utalások vannak.
Tetszik a munkád

dióhéj írta...

Nekem most ez az egyik kedvencem...fej-fej mellett katafáéval.

Polyák Ildikó írta...

Mint másoknak, nekem is a fal a kedvencem. A kék is meg a rátett "vizesedés". Az is klassz, hogy a szivar csak jelzés értékű, de az ember szeme mégis odatéved.