2007. december 8., szombat

Házszabályok

Ildi tegnapi bejegyzésére: én úgy gondoltam, hogy sok mindent megbeszélhetünk, megmutathatunk, beszélhetünk technikai dolgokról, de csak annyira, hogy a kész munkánk mégiscsak meglepetés legyen.
Blogger-ügyek: Amikor bejegyzést írtok, az ablak feletti eszközsoron balról az ötödik (zöldes pötty) a link beszúrása (ekkor új ablak nyílik meg az olvasó számára). Úgy kell csinálni, hogy kijelölitek egérrel az a szót, ahol a link legyen, ráklikkeltek a zöld pöttyre, és a felugró kis ablakba beírjátok a link címét. Képeket jobbról a harmadik ikonra kattintva lehet beszúrni: akár a gépről, akár valamilyen weblapról.

5 megjegyzés:

dióhéj írta...

Oké, akkor nekem máris lenne egy kérdésem: muszáj cikkcakkal körbekeretezni? Ha szeretném, hogy szépen befejezett széle legyen, egész vékony, mint egy takarónak, azt még lehet? Az ATC kártyákat is úgy varrom, nekem a cikkcakkos szél nem annyira tetszik. Ha azt mondod, egyformának kell lennie, akkor természetesen fejet hajtok és úgy csinálom én is.

Polyák Ildikó írta...

Dióhéj meg többiek!
Én azért gondoltam a cikkcakkra, mert előre nem tudhatjuk, hogyan dolgozzuk össze a blokkokat, és már mégse legyen befejezetlen. Miután egyben láttuk mindet, dönthetünk, mi legyen belőle, pl. lehet közcsíkokkal "egyesíteni" a kompozíciót stb. Ja, és egyből mindenképpen szeretnék egy "könyvet" - majd mondom, hogy mi ez.
A cikkcakkozáshoz javaslat (bár már ott tartanék): meglazított alsó v. felső szállal varrjátok egyenesen kb. 2 mm-re a tervezett széltől, úgy hogy a végeken hosszú szál maradjon. Majd jöhet a cikkcakk, "átfogva" az egyenes varrást. Utána a végeken kilógó szálakat meghúzogatva tökéletesen "hullámmentesíteni" lehet a darabot. Ja, és fogjatok alá egy géppapírt.

dalia írta...

sziasztok, beköszönök, megtisztelő, hoyg itt lehetek.

dióhéj írta...

Oké, akkor cakkolok én is. Az ötletet köszi, nem ismertem.

kastanie írta...

én még csak itt kukkantok be ide-oda, mindenhol találok valami újat, ezen meg is lepődöm, de majdcsak kiismerem magam