2009. június 5., péntek

Bulguksa

Avagy a Bulguk-templom Dél-Korea egyik legszebb, 1000 évnél is idősebb Buddhista temploma.
A Jeju-szigeten található, mely az UNESCO Világörökség Döntőbizottsága által a világörökség részét képezi. Kyungju város egyik felbecsülhetetlen buddhista öröksége a Seokgul barlanggal együtt.

Az ihletadó kép:



Az általam elkövetett kivitelezés:



Az "oromzat" transzferpapírra van nyomtatva, majd felvasalva, a tetőzet fekete alapon három réteg ezüstszürke organza, melynél a legfelső réteget pár milliméternyire összevarrtam, fehér zsákvarró cérnát fűztem minden tubuskába.
A többi része pedig egyszerű applikáció, szabad gépi tűzés, miazmás.

ui. A késedelemért nagyon sűrű elnézést, de eleinte csak tanácstalan voltam, mint Ádám anyák napján, aztán fejben már kész volt, de közbejött egy csíksomlyói fantasztikus zarándoklat, utána meg csak gálya, gálya, gálya...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ami engem zavar, hogy az eredeti képen a közép világosabb, mint a környezet, és látszik, hogy ez egy nyitott kapu, vagyishogy átlátni az épületen. A te képeden meg mintha valami zöldséggel lenne megtömve. Vasalj a középső zöldre fehét organzát, esetleg több rétegben, felül többet.

36évi írta...

Nekem meg még egy kicsit túl steril. Az oromzat sajnos eltűnik, bár lehet, hogy ezt csak a fotón teszi. Esetleg egy kis tűzés?
Amúgy a téma csodás, a kapurész meg király.