2009. június 1., hétfő

Korea (Violini)


Bevallom, hogy először nem voltam boldog ettől az országtól. Annyira messze áll tőlem a Távol-Kelet nem csak földrajzilag, hogy el sem tudtam képzelni mi fog megérinteni. Aztán rátaláltam erre a Szöul körül épülő gigantikus projectre:

Ez kifejezte számomra a mai Dél-Koreát: pénz és minden, ami ebből megvalósítható. Ez egy 2011-re fölépülő városrész lesz rengeteg lakással, üzlettel, irodával, zöld megoldásokkal.
Ezt fölülírta a kötelező gyakorlat, amitől először szintén nem voltam boldog, mert úgy éreztem, hogy az égvilágon semmi közöm ehhez a kapuhoz.
Ezt gondoltam. Aztán nézegettem-keresgéltem a képeket, és akkor rájöttem, hogy hiszen ennek a kapunak a tetejével szemeztem az első körben is, csak nem tudtam mit látok :-)

Már elsőre is feltűnt, hogy ezek a faragott és festett gerendavégek pont arra termettek hogy millefiori technikával gyurmából elkészítse az ember lánya. Mivel már megvilágosodtam, és tudtam hogy ez a szépség leégett, próbáltam azt a pillanatot elkapni, amikor már ég a tető, vöröslik az éjszakai ég, de még nem mindenhol lángol. Itt, ahol én mutatom legalábbis még nem.
A háttér egy régi selyemszerű blúzom, pont ideális színösszeállításban. Az égethető gyurmából ÍGY készültek a korongok. A háttérbe valami kicsit gomolygó füstöt akartam. Kézzel tűztem, én, aki elvileg utál kézzel varrni. És élveztem!
A végén Technokollal fölragasztottam a gyurmát.

12 megjegyzés:

dixike12 írta...

Ez a gyurmás megoldás nagyon tetszik, és itt azt hiszem nagyon jól van ábrázolva, hogy éppen most kezd majd égni a tetőnek ez a része.

Elizaniko írta...

Hú, Te megvarrtad azt, amit én lehetetlennek éreztem.Gratulálok. !!!!!

agibo írta...

Csúcs ötlet!
Ez is nagyon bejön nekem.

Márta néni írta...

Ezt az égethető gyurmát nagyon be kell tennem a nem elfelejtendő dolgok közé. Nagyon jól hasznosítható ötlet. És megint valami ami eddig nem volt.

Mártamásé írta...

Szívesen vallanám a magaménak. :-)
Nagyon így képzelem a színeit is.

btrudy írta...

Nagyon tetszik, és megint tanultam valami újat, lásd. gyurma.

btrudy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zsuzsuci írta...

Nagyon jó nézetet választottál, és klasszul valósítottad meg!

Ildi írta...

Ezt a képet én is lementettem, de túl "molyolósnak" ítéltem. Szép a háttered, jók a gyurmaizék, de - mondjuk - színben ennek sincs perspektívája: azaz a háromszög nekem felfelé áll, és nem előre-felfelé. De ez legyen a legnagyobb baj:)

36évi írta...

Nálam hangszórógyanús. :)))

Azt meg sajnálom, hogy nem futottál rá a zöldházra, rengeteget vívtam vele, de mivel a "tiéd" volt, elvetettem.
A millefiori zseniális ötlet, évek óta hátul van az agyamban, de tuti, hogy nem jött volna elő az eredeti láttán. Grat. :)

Violini írta...

Évi,ha ezt tudom írok neked, de tartani akartam magam a megbeszéltekhez. És nem bántam meg!
Katafa, molyolós, molyolós,de olyan jó volt csinálni :-)
A perspektíva meg...hát tudom, tudom.
A gyurma meg örülök hogy tetszik nektek :-)

36évi írta...

Ó, ne is izgasd magad, megvagyok a magaméval, de azok a modern dolgok annyira izgattak, annyira foltra valónak láttam őket. És tessék, én is mást csináltam. :)