2013. augusztus 30., péntek

Riverdance

Keresgéltem, hogy mi ragad magával, ami Írországot jelenti. Eközben találtam az alábbi képet amit, megosztok veletek, hogy ne csak én legyek tőle jókedvű!   




Ezt nem varrtam meg de, - nem erről a képről- eszembe jutott  Michael Flatley, aki népszerűvé tette az Ír táncot.
Riverdance, azt jelenti magyarul szó szerint "folyótánc", egy hagyományos Ír sztepptáncból álló színpadi show, mely a gyors lábmozgásról híres. Az előadás alatt a táncosok kezei és teste szinte mozdulatlan, végig ugyan abban a tartásban van.
Dixikével egészen azonosan gondolkodtunk. Egyszerűen shivával stencileztem a táncosokat zöld háttérre, megtűztem fehérrel és narancssárgával. Élőben ez jól látszik a fotó nem adja vissza a színeket. 



5 megjegyzés:

Eleva írta...

Én is tánc, te is tánc:)
Jó, hogy a tűzéssel adtál horizontot.

Bob írta...

Es az en fejemben is tanc van, igaz, picit maskepp...es ha en leszek a negyedik tanc is, akkor is azt fogom megvarrni, ami a fejemben van :)
Na, az enfejemben a tancosok nincsenek ennyien :)

Márta néni azéris írta...

Kicsit sötét a kép, de a lényeg, hogy mennyire egyszerre mozdulnak.

dixike12 írta...


Valami távhullámok múködtek köztünk???hogy ennyire egyformán gondoltunk a táncra? Szerintem is eök jó csak a háttérbe kellett volna egy kis szin, mert a csoportos táncosoknál mindig van fény meg villogás,

Polyák Ildikó írta...

Picit sötét, bár tudom, az életben nem ilyen. Amolyan árnyjátéknak tűnik.