2008. június 2., hétfő

Marokkói ablak



Elkészült, bár nem ez volt az első tervem, nálam is a Nana által megvarrt kert volt az első, de nem sikerült azt a kéket "kikevernem". Festettem, végül ez a türkizkék lett a legjobb.
Maradtak az ablakok, a csodás rácsozattal, na meg a szép kékre vagy türkizre festett falak, amik azért még ütött- kopottak néhol. Ezt a tűzéssel próbáltam visszaadni.
A rácsozatot hímeztem, géppel és kézzel, színátmenetes cérnával, hogy itt is kiemeljem a festés egyenetlenségeit.

6 megjegyzés:

agibo írta...

Hú de jól sikerült ez a rácsozat!

Polyák Ildikó írta...

Én is épp azt akarom írni, hogy a rács nagyon tuti!

Elizanikó írta...

De szép ez az ablak !

Névtelen írta...

Ezt a kéket nagy kár lett volna kihagyni. Nagyon szépen van kivitelezve a dolog. Főleg a rács.

Trudi írta...

Köszönöm, főleg a rács, a lényeg, sajnos az ablakot kicsit másképp sikerült, mint ahogy terveztem.

dixike12 írta...

Szép a kék , de a rácsozat sem semmi, ehhez is kell a türelem.Tetszik