2008. október 31., péntek

Éjszakai űrutazás

Az eddigi témák során mindig volt egy pillanat, amikor azt mondtam, hogy most.. szúrtam el. Olyankor szokott történni ez, amikor a megvalósítás kezdett melléfutni az elképzelésnek.
Magyarország esetében MÉG nem szúrtam el! Ebből következik, hogy nem tudom még megmutatni , viszont alkalmatok lesz tesztelni, mennyire sikerül megvalósítanom az elképzelésemet. Összefoglalva: nem vagyok kész.

Mindig csodálattal töltöttek el azok a felvételek, ahol a föld éjszakába borult területeit mutatták. Jó játék volt a fények alapján felismerni a városokat. Ez adta az alapötletet, amit boutissal gondoltam megvalósítani, jelezve némi domborzatot, ezután kékre festeni, ha sikerül. Végül különböző méretű gyöngyökkel, hímzéssel jelölni a településeket, bársonnyal vagy szaténnal a vizeket.
Amit én látok az nagyon szép, kérdés, hogy Ti is meglátjátok-e. :-))
Tehát, néhány nap türelmet kérnék, szánalmas kifogásaim mellőzésével.

3 megjegyzés:

36évi írta...

Szóval mégis?
Fogom szeretni, azt már látom... :)
Hajrá!!!

dixike12 írta...

Jól van ne is siesd el, még a többiek sem igyekeznek, csak legyen az ahogy elképzelted, tuti jó lesz

Névtelen írta...

Szóval lesz légifelvétel, a mieink meg rázoomolva. Igen kiváncsi vagyok.