2009. március 10., kedd

Kenyai ihletem









9 megjegyzés:

Polyák Ildikó írta...

Megértem:)

agibo írta...

Nagyon jók! Ihletadónak pedig ideálisak.

Trudi írta...

Nagyon jók, én ilyeneket nem is találtam. Melyiket nem varrod meg? Mert akkor én egyet kinézek...

Elizanikó írta...

Még nem tudtam dönteni, legszívesebben sorban megvarrnám mindet.
... talán a 3. és a 4. közül az egyik lesz a befutó ...

A rozsdám még nem volt hajlandó beindulni. Mindjárt lódítok rá még egy kis ecetet.

dixike12 írta...

Végignéztem én is az egész honlapot, csodás, varrd meg!

Trudi írta...

Most vettem csak észre a linket a tetejént! Szuper a többi is!

dióhéj írta...

Martin Bulinya honlapjáról én is csemegéztem, fantasztikusak a képei, szerintem ez is egy izgalmas ország lesz, olyan jó ez a várakozás, ki mit fog kreálni :-)

Zelnice írta...

Szuper mind!

Dituka írta...

Hát azeket a klafa képeket meg hol találtad?