2009. március 31., kedd

Kenya/Zsuzsa


Sokat olvastam, sok képet megnéztem, aztán bekalkuláltam a képességeim szabta korlátokat, és ez lett az én Kenyám.


Elhatároztam, hogy csinálok fázisfotókat, de elmaradt.


Leírom nagyjából, hogyan készült.


Külön megcsináltam a gyermekét karján tartó nőt, hogy azt csak rá kelljen varrni az elkészült képre oda, ahova illik. /Féltem, hogy a tűhimzés nagyon összehúzza az anyagot, ezért csináltam külön. Meg nem is voltam benne biztos, hogy sikerül./A tógát, vagy minek hívják itt, még külön rávarrtam, igyekeztem jól ráncolni az anyagot.A képnek ez a része tehát 3D-s.


A kép maga a festett anyagaim kombinálásával és egy kis tűhimzéssel készült, plusz egy kis applikáció.


A rozsdásan festett anyag az előtérben látható, random-öltésekkel tűzve.


Jaj, csak essek túl a képfelrakáson, mindig azzal van a gondom.

14 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Á, szóval random öltésnek hívják. Nem tudom honnan szedtem a megvetés mintát.

De mindegy is, ez az öltés szerintem is nagyon passzol ide.

Tetszik a képed.

Dituka írta...

Ahhoz képest hogy azt mondtad a minap
még nem tudod hogy mit varrj ez irtó jó,nagyon tetszik,teljesen Zsuzsás.Majd muti meg a random öltést mer asszem nem ismerem

Névtelen írta...

Nekem legjobban az tetszik, hogy távlata van. Attól, hogy a fákat vizszintes vonalakkal varrtad, szinte remeg a levegő a melegtől.

36évi írta...

Nagyon jó kép, isteni az egyensúly is. Az a kis ölelő kar meg szívmelengető. :)

Trudi írta...

Méghogy korlátaid! Szerintem mesteri!

agibo írta...

Pont annyi van a képen, amennyi kell. A fák nagyon jól sikerültek.

Mártamásé írta...

A fák tűzéses megvalósítása zseniális.

Polyák Ildikó írta...

Távlatos, aprólékos, minden van rajta, de nem zsúfolt. Igazán tetszik. Amúgy azért "magvetés", mert angolul seed stitch.

Zelnice írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zelnice írta...

nekem is a fák, meg az ölelő karcska,meg egyben az egész!

dióhéj írta...

Szenzációs, valóban van perspektívája és meg sem tudnám mondani, hányadik személy vagyok a képen, aki szemléli a képen lévő két alakot, maga a szemlélő, vagy az anya aki a karjában tartja a gyereket.

Zsuzsuci írta...

Valaki beszólt, aztán törölte?
Pedig jöhet a kritika is, abból tanul az ember lánya!

Zelnice írta...

Igen, én voltam, mert nagy mohóságomban csak a címben olvastam h. Zsuzsa és nem néztem meg a végén h. melyik, és Dixikéhez beszéltem a megjegyzésben.Bocsi.

Cic írta...

Tízpontos! :-)