2008. január 15., kedd

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

36évi írta...

Úgy ülök itt, mint akinek fizetek érte... Alig várom, hogy csöpögtessétek az infókat. :DDD

Zsu!
ÉN asszem, majdnem minden igaz, amit írtál, sak az nm, hogy hideg, mert olyan melegsé árad a tájadból, hogy ihaj. Na, meg csalogat a házikó, hogy ott tuti meleg van. Gyönyörű színűek a dmbok.
És akkor megint a nyírfa...
és megint egy új módszer, tűzéssel. Nagyon klassz. Már nagyon váom Ildi nyírfáit, hogy végüli milye úton-módon született. (Micsoda dolog, hogy ilyenkor dolgozik,minimum szabit vesz ki az ember... :D)

Zsuzsuci írta...

Na igen, az dukálna, hogy ilyen nevezetes napon mindenki szabin legyen:)

Elizanikó írta...

Zsuzsi ! Ez olyan nagyon szép !
Nagyon élvezem ez a programot amit Ildi kitalált!
Már csak azzal lehetne fokozni, ha összegyülekeznénk, és ott helyben varrnánk meg, és látnánk, hogy hogy készül.
Ennek a képnek nagyon élvezetes lehetett volna látni a születését.
Büszke lehetsz a "gyermekedre".

dixike12 írta...

Nagyon tetszik ez is nyirfa, előttem már mindent elmondtak.

dióhéj írta...

Rettenetesen irigy vagyok, hogy ezt nem én varrtam :-)
Azé csak leülsz, oszt lazán elkezdesz varrogatni és lesz belőle egy ilyen...laza csuklómozdulatok, mégis annyira igényes az egész.
Komplex élmény. Nagyon klassz, tényleg.

dalia írta...

hihetetlen, hoyg muylen melegséget áraszt ennyi fehérség! gratulálok!

kastanie írta...

Dália, ugyanazt a melegséget csodáltam én is benne, és még mindig nem tudom, mi okozza