2008. január 15., kedd

Ildi nyírfái

Mint írtam, én megmaradtam a nyírfáknál meg háttérben a "füstös" szaunával. Tudom, hogy közhelyes, de annyira tetszik, hogy a végén minden egyéb ötletemet elvetettem. Igyekeztem nagyon egyszerű lenni, mert szerintem az északiak a tiszta-világos-egyértelmű dolgokat szeretik.
A hátlapra ragasztottam a flízt, és arra pakoltam a fedlapot. Volt egy darab baromi randa barna-fekete festett anyagom, amit annak idején majdnem kidobtam - most nagyon jól jött. Csíkokra vagdostam és az lett a háttér kicsit szögben állítva. A törzsekhez mindenféle drapp anyagot vagdostam fecnikre (nem csak saját festést), néhányat a visszáján, hogy ne látsszon a mintája. A "csomók" (hivatalos néven szemölcsök) Xpandaprinttel készültek. Egy darab anyagra kentem kis pöttyöket, felfújtam, barnára festettem és száradás után körbevágtam, és úgy kezeltem, mint anyagdarabot. Utána színtelen cérnával levarrtam, majd volt itt egy barnás-drappos szép tűzőcérnám, amivel aztán jól megtűzködtem. Széle cikkcakk és ennyi:)


9 megjegyzés:

Zsuzsuci írta...

Na, itt a Nyírfácska együttes következő tagja:)
Nagyon kíváncsi voltam, Te hogy oldod meg, hát nagyszerűen!
Zsuzsa

Elizanikó írta...

Ildi Ez nagyon tetszik, de úgy szereetném nagyobban is megnézni !
Nem engedi kinagyítani!!!!!

36évi írta...

Fúúú, titkon reméltem, hogy valami puffadós, dagads izé lesz a göcsört. :) És igen!
Nagyon jó, ahogy előtör a fából, igazán plasztikus.
De megtapiznám... :)))

dixike12 írta...

Hárman csináltunk nyirfát és mindegyik más . Ez is csoda érdekes.

Mártamásé írta...

A kép " egyszerüségében látom a nagyszerűségét, bátorság volt csak nyírfát csinálni, minden
"mellébeszélés" nélkül, de azt tutin.

dióhéj írta...

Nyírfaügyben elfogult vagyok ugyebár...azt mmondanom se kell, hogy tetszik...és szépen, igényesen van megvarrva. Légyszi te is küldj már rendes méretű képet, hogy hétvégén meg tudjam csinálni az albumot, oké?!

Trudi írta...

Szeretném már közelebbről is látni! Szinte élnek a fák.

dalia írta...

másik kedvc, letisztult szépségével. a dudor-technikáról majd írhatnál bővebben!

kastanie írta...

csak most veszem észre (pedig írtad is) hogy ez térben van, a szauna valódi épület ott hátul

annyira bámultam a nyírfákat, pláne a göcsörtöket, meg kattintgattam, hátha nagyítható