2008. január 16., szerda

Helyesbítés Márta néninek

Elnézést, hogy ide "ki" írok, nem megjegyzésként, de exkuzálnom kell magamat, bármennyire is jól esne Márta néni dicsérete.
Mivel egész idáig vacakolt a rendes számítógépünk, az ihletet nem tudtam korábban feltenni, csak amikor már a kész munkák jelentek meg. Szóval az ihlet volt a 2 szőttes, és ezen volt a rénszarvas. Az enyémre már nem került rá. Mivel nem fotóztam közben, néhány szóban elmesélném a készítés menetét.
Csíkokból összeállítottam a "szőttest", gépi pelenkával dekoráltam. Utána megcsináltam a tájképet, még fa nélkül. Ráraktam a csíkosra, a tájkép mentén ablakot vágtam bele, és a kétoldalas ragasztós vékony feketével összefogtam a 2 darabot. Megtűztem, eztán jött a fa.
És nem került rá rénszarvas. Valahogy még nem érzem késznek, de semmi ihletem nem volt mit hogyan tegyek még rá.
Szóval kedves Márta néni, köszönöm, de nem én vagyok a csúcs! :-))))))

Abban egyet kell értsek Katafával, hogy kell a 6 hét. Most még fel vagyunk spannolva, mint vizsga után, de aztán jönnek a "szürke" hétköznapok - némi thaiföldi álmodozással spékelve.

És ha már nálam a szó, nagyon élvezem ezt a közös munkát, köszönöm, hogy benne lehetek!
Trudi,neked is nagyon örülök! (Bár azért Hajnikrit is sajnálom, biztos szenzációsat alkotott volna itt is)

Nincsenek megjegyzések: