2008. január 17., csütörtök

Elnézést, hogy csak most reagálok, de ma kerületi bemutató órám volt, lovat kellett váltanom.
Így igaz, ez nem sikerült, engem is zavar az, hogy nem jók a távlatok, hogy a felhők igazából fények akartak lenni és az a göthös fa sem olyan lett, mint akár a vázlatrajzomon is volt. A színek szerintem sem "északi" színek, habár láttam ilyen rózsaszín havas, tavas tájképet is. A taft fogott meg, tetszett, kísérleteztem vele. Először egyébként a borealist látván a bargello ugrott be, de el sem tudtam képzelni, ehhez a mérethez mekkora csíkokat kell vágni, hogy kijöjjön a lényeg. De még izgat ez a téma, talán, ha lehet szorgalmit csinálni, próbálkozom. Most sajnálom, hogy tájkép tanfolyamon még nem voltam.
A széle valóban elnagyolt, egyáltalán nincs beszegve sem. Élőben egyébként nem ennyire szörnyű, kicsit jobban kijönnek a közeli sziklák domborulatai, a tó hullámzása. De a fácska ott is rémes:(((
A Thaiföldhöz azonnal volt ötletem, hát majd meglátjuk.
B.Ildinek igaza van, olyan nehéz elkerülni a kliséket. Köszönöm a véleményeteket.

Nincsenek megjegyzések: