2008. január 15., kedd

Szereplőcsere

Nagy bánatomra Hajnikri kilépett a projektből, viszont új varrót köszönthetünk körünkben. Trudi annak idején "lecsúszott" az elején, viszont titokban mára megcsinálta a finn munkáját. Küldtem neki meghívót, és remélem, ma-holnap itt lesz. Üdvözlünk, Trudi!

Amúgy, lányok, le vagyok nyűgözve!! Annyiféle stílus, annyiféle megközelítés! Absztrakt és figuratív, naív és "tanult", hagyományos és modern! Sajnos, én nem vettem ki szabadságot, így nem volt időm, hogy egyenként mindenkinek írjak valamit, de igyekszem hamarost pótolni.

2 megjegyzés:

Trudi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kicsoda írta...

En, mint valaki, aki csak olvassa es nezi a kepeket nem tudom mennyire szolhatok hozza, hogy hogy es mit csinaltok:-)
Egy elmeny volt megnezni a kesz muveket DE egy masik elmeny volt/lesz/lenne olvasni a velemenyeket, javaslatokat stb. Amikor valaki kivulrol ranez egy kepre annyi sok mast lat, ami segitseg lehet a kesobbiekben es nem csak annak aki keszitette a kepet. Ildi, Te tobbszor mondtad, hogy az izles nevelheto, en szamitok Rad:-). Ezek a kepek, foleg igy egyutt tobbet ernek, mint egy barati valveregetes, dicseret. Nem tudom, hogy hogy tervezitek a kepekrol valo beszelgetest, mert a hozzaszolasok nyomonkovetese kicsit nehezkes kivulalloket (gondolom Ti kaptok roluk jelzest), en csak azt tudom, hogy ez az egesz amit elkezdtetek hat. Nem feltetlenul kozvetlenul, es azonnal, de aki olvassa az gondolkodik rajta, hogy csinalna o meg egy ilyet (nekem most esett le, hogy egy babatakaro, amit a mult heten csinaltam miert lett olyan, amilyen. Finnorszag jart a fejemben:-))
Udv,
Kriszta