2008. január 14., hétfő

kulturaquiltek


Sziasztok!




Még nincs 15-e de holnap egész nap nem érek rá, és nem akarok utolsó lenni, igy most teszem fel a képem. A nyirfaerdő ihletett meg de önmagában nem volt érdekes, északon mindenütt van nyirerdő, de ugy gondoltam hogy havas, nyirerdő a vonuló rénszarvasokkal, talán emlékeztet a finn tájra, persze nem biztos hogy egyből bárki kitalálja hogy finn jellegü a kép. Próbálkoztam mással is de nem igazán tetszett nem is fejeztem be azért felteszem nem szégyellem ,de nem volt igazán jó anyagom hozzá.

7 megjegyzés:

dióhéj írta...

Valóban jobb lett ez a rénszarvasos, de még mennyire!!!

36évi írta...

Nagyon jó a havas táj, de nekem legjobban a nyírfák tetszenek, mert egészen egyszerűen, de nagyszerűen oldottad meg a felületét. Szép az agész, és nagyon finn. :)))

kastanie írta...

jól látom, a fatörzsön is flíz van?

Elizanikó írta...

Nagyon jók a fáid ! A rénszarvasokat hogy varázsoltad oda?

Polyák Ildikó írta...

Amíg nem írtad le később, nem tudtam kivenni, hogy készültek a fák. Olyan szépen belevesznek a hóba! Nekem szarvasból kicsit sok van a képen, de összhatásában még sem zavar.

dióhéj írta...

Kerestem hol írtál a nyírfákról, de nem találtam, vatelin esetleg?
Jó nagyon, az egész...a rénszarvasok nyomott mintás anyag? Hű nagyon tetszik, egész csorda! Még keresgélek, hátha megtalálom a leírást valahol :-)

dalia írta...

én szeretem a szarvasokat és milyen érdekes, hogy a vatelint egész másra használtad mint én