2008. július 15., kedd

+1 Portugália - Kastanie




Ezt a második képet azután varrtam, hogy elkészültem a tengerparti fehér harangtoronnyal. Túl sok minden maradt még bennem. Ebbe bele szerettem volna sűríteni, amit magamban Portugáliáról gonBejegyzés közzétételedoltam, ódon, patinás, szomorú és tapinthatóan ott a történelem. Rengeteg kövezett útról találtam képet, ezek nagyon tetszettek, szép szabálytalanok és kopottak voltak. Ezeket mindenképpen bele szerettem volna rakni, ezért választottam a kép aljára azokat a barnás négyzeteket. Ihlettek még a borosüveges kép és a diós kép is. Sok képen láttam kizúduló növényzetet, meg házra felfutó szőlőt, ezért a kép bal felére zöldes, növényes hangulatot szerettem volna tenni. A jobb felső sarokba a tengerre való tekintettel azért tettem egy kis kéket. Még nézegettem néhány napig, aztán úgy éreztem, hogy a kizúduló lilás virágokat még rátenném a képre, elővettem a gombjaimat, és felvarrtam őket.

Ezt a képet önmagáért szeretem, valószínű, hogy ez csak nekem Portugália. Hibájának érzem, hogy hiányzik róla a napsütés, amit pedig az összes képen ott látok, valamint a kövezet szabálytalanságát nem igazán sikerült érzékeltetni sem színnel, sem formával.



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Feel good......