2008. július 15., kedd

Elvágyódás

Sok-sok képet megnézegettem a felkészülés során. A gondolataim mindig visszakanyarodnak a
borhoz, és a tengerhez. De a boros kép jobban alakult a fejemben. Egy ideig. Aztán jöttek különböző problémák, amik megkeserítik az életemet. Nagyon jó lenne elmenni most messzire, messzire... ( ... mondjuk Portugáliába )




Amikor megláttam ezt a képet:





annyira megfogott, hogy a boros kép kiszállt a fejemből, és a hajó kezdett foglalkoztatni. Néztem sok hajós képet, de a Santa Maiát is olyan sok féleképpen ábrázolják. Tehát nem merem azt mondani, hogy ez a Santa Maria, inkább, csak egy hajó.
Az én hajóm nem lett ilyen gyönyörű, mint a fenti képen, de én szeretem. A dagadó vitorláival, a rávarrt cérna-köteleivel, a fagolyóival.

8 megjegyzés:

dixike12 írta...

Szerintem nagyon jól sikerült és nem is kell olyannak lenni mint az eredeti, mert attól a tied, hogy nem egy az egyben .

kastanie írta...

Engem mindig elvarázsolnak az ilyenek, mint itt a kívül futó kötelékek és fa alkatrészek.

Névtelen írta...

Na már megyek is a pincébe csigákat keresni (alias fagolyó)

Polyák Ildikó írta...

Szép kis vitorlás lett - nem tudom, melyik fajta szaknyelven. Imádom a részleteket:)

Trudi írta...

Nagyon klasszul kitaláltad, nekem is a golyók a kedvenceim.

agibo írta...

De jó, hogy nem vitorlást varrtam!
Ez nagyon tetszik. Szinte ring a tengeren.

Mártamásé írta...

Olyan derűs, és természetesen gyönyörűen kivitelezted.
Nagyon vigyázz a jövőben, milyen ruhában ülsz le varrni. :-))

Elizanikó írta...

Köszi lányok. örülök, ha nektek is tetszik. Azt még elárulom, hogy a pici golyókat az akkor rajtam lévő pólóról vagdostam le. Muris volt, hogy varrás közben rátévedt a tekintetem a pólómra, és az azon lévő golyócskákra. Nyissz, és secperc alatt már a hajómon találták magukat.