2008. július 15., kedd


Perspektíva.
Előzményeihez el kell mondanom, hogy harminc éve meghalt édesapám a tengeri vitorlázás nemzetközileg is ismert szaktekintélye volt, és a Közlekedési Múzeum külső munkatársa. Így aztán gondolom forogna a sírjában, ha Portugáliát nem a hajókkal ábrázolnám. Igenám, de hogy tudnék én olyan korhű és pontos Santa Mariát varrni, amivel meg lenne elégedve? Sehogy.
Viszont ha az árbóckosár perspektívájából nézem, és a Pinta meg a Nina ködbe vész, a Santa Máriáról meg nem látszanak csak a zászlók, akkor meg van mentve a becsület.
Tehát a zászlók korhűek, ld a blogomon, a többit meg takarja jótékony homály.
Egy tuti. Kolumbusz innen indult felfedezni Amerikát.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na meg hát ez volt talán az utolsó alkalom, hogy a bibirke is legyen ebben a projektben.

kastanie írta...

Ezek a bibirke hullámok tökéletesen vízszerűek. Nekem ez a közeli vitorla a kötelekkel nagyon tetszik.

dixike12 írta...

Mint mindig nagyon szellemes és ötletes

Polyák Ildikó írta...

Mártanéni, az árnyak és árnyékok királynője!

Névtelen írta...

És már Elizanikó fagolyóiról eszembe jutott a hajómodellből visszamaradt csigák, varrtam rá párat, a blogomon az eredeti hajó.

Ha még énekelni is tudnék, lehetnék az Éj királynője

Trudi írta...

Tényleg jó lett ez a megközelítés, én is az árnyékokra figyeltem fel, látom nagyon megtetszettek.

agibo írta...

Amíg caravelloban gondolkodtam, az járt a fejemben, hogy ez Neked való téma, mert a tengert én is bibirkélős technikával tudtam legjobban elképzelni. Úgy tetszik, ahogy van.

Mártamásé írta...

A stílusjegyeidet itt is fel lehet ismerni, továbbra is tetszik.