2008. július 15., kedd

Fatima





Rögtön ez jutott az eszembe, Portugáliával kapcsolatban, azután úgy gondoltam, hogy inkább Belem fehér köveit örökítem meg, a háttérben a tengerrel, végül győzött az első ötlet, oly nagyon érintett vagyok, ezzel kapcsolatban.
A vallás kényes kérdés, de annyi kikívánkozik belőlem, hogy rossz ötletnek tartom, ha valaki inkább elzarándokol Fatimába, "mástól" várva a megoldást olyan problémákra, amit neki kellene megoldani , vagy legalább megpróbálni.
Rengeteg dolog hiányzik még erről a képről, de ma már ennél készebb nem lesz.
Én viszont teljesen kész vagyok. folyt.köv.

6 megjegyzés:

kastanie írta...

Azta! Ügyesen megcsináltad!

Polyák Ildikó írta...

Én voltam ott egy fél napig, meg is van a véleményem, de vallási türelem okán nem fejteném ki. A kép maga szuper: a rózsafüzér, a kereszt, a korona minden.

Névtelen írta...

Ezzel lett kerek a kép Portugáliáról. Mert a kereszténység nagyon erős.

agibo írta...

Olyan mennybemenős. Amilyennek lennie kell egy ilyen szobornak.

Trudi írta...

Szuper lett! Telitalálat!

dixike12 írta...

Szerintem is nagyon jól megcsináltad, és hogy ez jutott eszedbe külön gratulálok!