2008. július 13., vasárnap

Portói - B_ildikó

Viszonylag korán kezdtem ötletelni, és rögtön elhatároztam, hogy ezt az országot meg kell egyszer látogatni.....(az uram is egyetértett!)




Szépen összeállt a fejemben a kép: tengerpart, kikötő, látszik a móló, rajta rozsdásodó vasvalami (amihez kikötik a hajókat), távolban egy halászhajó, amint éppen kidobják a hálót. Aztán szomorúan úgy döntötem, hogy erre nekem nincs időm.



Közben meglátogattam Anikót, aki egy szuper táblázatba pakolta össze a képeket linkekkel, encsembencsemekkel, és akkor jött az ötlet, hogy legyen valami jelképszerű. Ahogy Ildi például a nyírfákat, a boncok színét ábrázolta.



Sajnos nem lett olyan egyszerű, mint terveztem, de azért talán mégis .Szóval a hordók, amik itt jöttek a képbe, mint lehetőség. Teli jófajta portóival. Ahogy katonás rendben sorakoznak a pincében. Találtam sokféle képet, szemből, oldalról. A legkifejezőbbnek az oldalról való ábrázolást tartottam. Féltem egy kicsit a perspektíva ábrázolásától, de talán itt is tanultam egypár dolgot, ahogy megbirkóztam a feladattal.






Fázisfotók nem készültek, de nem is lett volna igazán látványos. Az alapanyagra ráragasztottam a hordók előlapjait, utana tűztem, és tűztem meg még egy kicsit tűztem.




(Ééés nem készültem el. Egy hordó abroncsai, a feliratok és a széle tisztázás hátravan. 20 perc múlva indulunk kettesben el pihenni néhány napra, az összes gyerek szétszórva. Szombat este érkezünk, utána becsszó befejezem, és hozok friss képet! :-))))


Legyetek jók! )



6 megjegyzés:

dixike12 írta...

Azért igy is jó befejezetlenül, hordók abroncs nélkül.. A szinek tetszenek

Névtelen írta...

De ha vége a nászútnak, még látni akarjuk!

kastanie írta...

Jó témát választottál. Ezeken a hordókon nekem is megakadt a szemem, de nem tudtam volna jól megcsinálni, így igazán tudom értékelni a megoldást.

Polyák Ildikó írta...

Az abroncs talán tényleg hiányzik, amúgy pedig tökéletesen van nekik "mélységük".

Elizanikó írta...

Nagyon jól megoldottad ! ez a fotó nekem is kedvencem volt.

Mártamásé írta...

Borbarát vagyok!